POLITICA DE RETURNARE, ANULARE ȘI RAMBURSARE
Politica de anulare
Cum se anulează o comandă?
Este foarte simplu – urmează acești pași:
- Contactează-ne la adresa de e-mail: info@weednesscbd.com și informează-ne cu privire la intenția de a anula comanda, oferind următoarele informații:
- Numele clientului
- Adresa de e-mail
- Data și numărul comenzii
- Numele produsului ce urmează să fie returnat
Un agent din departamentul nostru de relații cu clienții va accepta cererea și va coordona pașii de urmat.
Politica de returnare
Returnările sunt acceptate atâta timp cât produsul este în ambalajul original și nu a fost deschis sau modificat de către client. Pachetele care prezintă deteriorări sau modificări nu vor fi acceptate pentru rambursare.
Toate returnările trebuie efectuate
în termen de 14 zile de la data emiterii bonului/facturii. Dacă produsul nu ajunge înapoi la sediul nostru în această perioadă de 14 zile, nu vom putea efectua rambursarea.Cum se returnează un produs?
Este foarte simplu – urmează acest proces în 3 pași:
- Contactează-ne la adresa info@weednesscbd.com și comunică-ne intenția de returnare, oferind:
- Numele clientului
- Data și numărul comenzii
- Numele produsului ce urmează să fie returnat
- Motivul returnării
Un agent din echipa noastră de asistență clienți va accepta cererea și îți va indica pașii de urmat.
- Ambalează produsul în ambalajul original sau într-unul similar, de calitate echivalentă, asigurându-te că produsele sunt în stare originală – nedeschise, nemodificate și fără daune.
- Trimite coletul la adresa noastră.
Atenție: La alegerea metodei de livrare, te rugăm să te asiguri că produsele ajung la noi în termen de 14 zile de la data emiterii bonului sau facturii.
Cine suportă costul transportului pentru retur?
Fiecare client este responsabil pentru costurile legate de transportul produsului returnat.
Excepție:
În cazul în care returul este cauzat de o eroare din partea noastră (tipul sau cantitatea produsului livrat greșit), Weedness CBD va suporta costurile aferente returnării.
Politica de rambursare
Cum și în ce perioadă de timp se va face rambursarea?
Toți clienții au la dispoziție o perioadă de 14 zile de la data livrării pentru a informa că doresc returnarea produselor (fără a fi nevoie de justificare).
După această notificare, clientul are încă 14 zile suplimentare pentru a trimite produsele înapoi la sediul nostru.
Agentul nostru de relații cu clienții va confirma primirea produselor și va efectua rambursarea prin transfer bancar în contul furnizat de client.
Dacă nu primim produsele în acest interval de 28 de zile calendaristice, ne rezervăm dreptul de a refuza rambursarea.